Az Év Honlapja 2012
A Hotel Villa Classica Pápa weboldala nyerte el az "Év Honlapja 2012" különdíjat turizmus kategóriában, ezzel a szállásszolgáltatók közül egyedüli díjazottként reprezentálta a szakmát - derült ki a Magyar Marketing Szövetség által szervezett verseny hétfő esti eredményhirdetésén, Budapesten.
Mától a Hotel Villa Classica**** "Az Év Honlapja 2012" logo viselésére jogosulttá vált.
Ünnepélyes díjátadó gálaest keretében hirdették ki az immáron 11. alkalommal megrendezett "Az Év Honlapja" pályázat nyerteseit. A díjakat Budapesten, a Best Western Hotel Hungáriában adta át Varga István, a pályázat alapítója és Dr. Eszes István, a zsűri elnöke.
A pályázatra idén 360 nevezés érkezett, amely minden idők legnagyobb számú részvétele.
Dr. Eszes István, a zsűri elnöke a weboldal tartalmi gazdagságát, hasznosságát, a weboldal felépítését és sokszínűségét emelte ki. A díj odaítélésében szerepet játszott a honlap megjelenése, az innovativitás, a tartalom minősége, az élménylehetőségek, a programok, és természetesen a hotel szolgáltatásainak az alapos bemutatása is.
„Hasznos honlap, mely nemcsak a vendéglátásra koncentrál, de egyben turizmusi feladatokat is ellát. Sok fontos és hasznos információt tudhatunk meg Pápáról, miközben az oldalt használjuk.”
A hotel weboldalát készítő, tavaly is a turizmus kategóriában győztes Design & System ügynökség 2011. évi eredményeit megháromszorozva az est folyamán több díjat is elnyert.
A zsűritagok a következő szempontokat vették figyelembe az értékelésnél:
- Design: honlap vizuális megjelenése (színvilág, layout, tipográfia, grafika) támogatja-e a megadott célkitűzést, valamint mennyire van összhangban a honlap tartalmával.
- Impresszió: A weblap vizuális megjelenése és tartalmának megismerése milyen összbenyomást kelt a látogatóban.
- Innovatívitás: Milyen újszerű tartalmi, formai és programozástechnikai megoldásokat alkalmaztak a weblap fejlesztői.
- Interaktivitás: Milyen formában ad lehetőséget a honlap a látogatóknak / ügyfeleknek a kapcsolattartásra. A honlap tartalma / szolgáltatásai mennyire használják ki a web által nyújtott kétirányú kommunikációs lehetőségeket.
- Kategóriának megfelelő tartalom (súlyozott pontszám): Miután a versenyben különböző kategóriákban lehet nevezni, a tartalmat nem lehet általában értékelni, hanem csak a konkrét kategória jellegzetességeinek megfelelően. A honlap tartalmi része mennyire támogatja a nevezésben megadott marketing célkitűzés megvalósítását az adott kategóriában. A kereskedelmi kategóriában induló honlapok - az üzleti szolgáltatás minősége mellett - mennyire felelnek meg a kötelező jogi előírásoknak.
- Navigáció: A látogatók részéről a leggyakoribb panasz a weblapokra, hogy egy idő után elveszítik a tájékozódást, nem tudják, hol vannak, hogyan tudnak visszatérni a kezdőoldalra. Értékeljük, hogy a weblap mennyire áttekinthető, milyen segítséget nyújt a weblap egyes részeinek a megismeréséhez.
A zsűri tagjai:
- Béres Ferenc Attila: Blockbuster Marketing - ügyvezető
- Bonyhádi Gábor: MarkMyProfessor.com - Alapító
- Damjanovich Nebojsa: Allegroup Kft. - Marketing igazgató
- Debreczeni László: Adrius Web Team - üzletfejlesztési vezető
- Dr. Eszes István: a zsűri elnöke, BGF - tanszékvezető főiskolai tanár
- Kollár László: Microsoft - CEE/MEA Azure incubation lead
- Mucsi Csaba: MTVA, új üzletágak vezető
- Petrányi-Széll András: PS:PRovocative - ügyvezető
- Sarkadi Katalin: Invitel Zrt. – marketing kommunikációs vezető
- Somogyi Péter Pál: Admedia - cégvezető
- Varga István: Alapító, MMSZ – elnökségi tag
- Vértes János: Adverticum Zrt. - elnök