+36/89/512-200

Foglalási és lemondási feltételek

Foglalás: minden foglalást írásban kérünk megtenni. A foglalás csak a szálloda visszaigazolásával együtt érvényes.

Bankkártya garancia: foglalását bankkártya adatainak megadásával garantálhatja. A garancia nélküli foglalásokat a szálloda az érkezés napján 18 óráig tartja fenn. Bankkártya garancia hiányában a szálloda jogosult a szobát más vendégnek kiadni.

Előleg: a szálloda jogosult előleg befizetését kérni, ilyen esetben a foglalás akkor válik véglegessé, ha a visszaigazolásban megadott határidőig a kért előleg beérkezik. Az előleg befizetéséről a szálloda a visszaigazolásban küld tájékoztatást.

Lemondás: a foglalás lemondása legkésőbb az érkezés előtti második napon 14 óráig lehetséges kötbérmentesen. Kiemelt időszakok, csoportos szobafoglalás, illetve egyedi ajánlatok esetén a lemondási feltétel ettől eltérhet.

Lemondási díj: a lemondási határidőn belüli lemondás, meg nem jelenés vagy a visszaigazolás szerinti távozásnál korábbi távozás esetén 1 napi szobaárat köteles lemondási díjként megfizetni. Kiemelt időszakok, csoportos szobafoglalás, illetve egyedi ajánlatok esetén a lemondási díj ettől eltérhet.

Számla javítási szabályzat:

Tisztelt Vendégeink!

A közelmúltban megnövekedett adminisztrációs terheink miatt a következő szabályokat vezetjük be a számlák utólagos javításával kapcsolatban:

  • a számlákat a kiállítástól számított 90 napon belül díjmentesen javítjuk,
  • 90 napon túl 15 € / számla adminisztrációs díj ellenében tudjuk a számlákon a kért javításokat elvégezni.

Köszönjük megértésüket!

Pápa, 2019. 04. 01.